Kaloryfer na brzuchu.

Chcesz wiedzieć jak szybko wyrzeźbić brzuch? Na pewno nie dzięki samym ćwiczeniom. Kiedy ludzie chcą mieć płaski, umięśniony brzuch (tak zwany potocznie „kaloryfer”) to myślą, że będą musieli zrobić tysiące brzuszków, zanim to będzie możliwe. Szukają ćwiczeń, które w najkrótszym czasie pozwolą im zdobyć upragniony sześciopak. Po miesiącach ciężkich ćwiczeń zniechęcają się bo nie widzą żadnych rezultatów. Zaczyna im się wydawać, że chyba nigdy się im nie uda. I mają po części rację. W ten sposób nigdy nie uzyskają wyrzeźbionego brzucha.

Napisałem po części, bo tak na prawdę każdy ma już sześciopak, tylko go nie widać. Mięśnie brzucha są zawsze, tylko są schowane pod warstwą tłuszczu. Jeśli chce się mieć widoczny „kaloryfer” to należy głównie pozbywać się tłuszczu. To jest podstawowy wymóg. Dla lepszego, widocznego efektu należy wtedy zadbać jeszcze o to, aby jak najbardziej wyeksponować mięśnie poprzez ćwiczenia.

Aby cieszyć się widocznym sześciopakiem mężczyźni powinni zmniejszyć  ogólny poziom tłuszczu w organizmie do stanu poniżej 10-11%, a kobiety poniżej 16-19%. Wszystko zależy jednak od indywidualnych cech. Czasami będzie się musiało zmniejszyć poziom tłuszczu jeszcze bardziej.

Mężczyźni muszą się pozbyć tłuszczu bardziej niż kobiety, bo u nich tłuszcz odkłada się głównie na brzuchu. U kobiet z kolei bardziej na biodrach i udach, taka jest genetyka i nie mamy na to już wpływu.

Jeśli więc zależy wam na wyrzeźbionym brzuchu to skupcie się głównie na redukcji tłuszczu (polecam do pomocy moją książkę). Dorzucając do tego ćwiczenia na sześciopak w dość szybkim czasie zobaczycie widoczne efekty i będziecie mogli pochwalić się sexy brzuszkiem.

*  Twój adres e-mail:

Co myślisz?

*

*  Twój adres e-mail: