7 wskazówek na pozbycie się brzuszka

Jeśli Twoje rezultaty w pozbywaniu się brzuszka nie są zadowalające to skorzystaj z moich 7 wskazówek, które zagwarantują Ci ich poprawę. Pamiętaj tylko, że musisz je ZASTOSOWAĆ aby przyniosły pożądany efekt. Nie wystarczy tylko je znać. Sama ich znajomość nie zapewni Ci płaskiego brzucha, zrobi to ich zastosowanie na co dzień.

Oto więc one, 7 wskazówek które powinieneś stosować aby pozbyć się brzuszka (im więcej z nich wykorzystasz tym szybsze rezultaty osiągniesz):

1. Odrób pracę domową z matematyki – nie martw się, nie będzie do tego wymagana żadna zaawansowana znajomość reguł matematycznych. Musisz tylko obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, a to możesz łatwo zrobić za pomocą prostych wzorów dostępnych we wpisie ile jeść aby schudnąć. Dzięki temu dowiesz się ile możesz zjeść dziennie aby móc uzyskać deficyt kaloryczny niezbędny do spalania tkanki tłuszczowej.  To jest niezbędne w procesie gubienia brzuszka.  Jeśli będziesz zjadał więcej kalorii niż zużywał, to ich nadmiar zawsze będzie odkładał się w postaci tłuszczu. Jeśli sprawisz, że zjedzonych kalorii będzie mniej niż zużytych, to tkanka tłuszczowa będzie spalana w celu wyrównania tego deficytu.  Musisz tylko uważać żeby nie ograniczyć za bardzo jedzenia bo możesz sobie utrudnić pozbywanie się brzuszka zamiast je ułatwić. Nadmierny deficyt kaloryczny doprowadzi do spowolnienia metabolizmu, utraty tkanki mięśniowej, odbierze energię, oraz spowoduje jeszcze wiele innych negatywnych skutków  utrudniających uzyskanie płaskiego brzucha. Najlepiej jest to więc zrobić we właściwy sposób, który zagwarantuje efekty na całe życie (pokazuję dokładnie jak wyznaczać taki deficyt i układać odpowiednie posiłki w kursie 7 dni transformacji).

2. Osiągaj duże rezultaty małymi kroczkami – postawienie sobie zbyt dużych wymagań lub ograniczeń już na początku procesu pozbywania się brzuszka  może okazać się nie możliwe do zrealizowania. Nie planuj więc, że będziesz biegał od razu 5 km dziennie lub przestaniesz całkowicie jeść całe grupy produktów (np. ciasta, słodycze, itp.). Takie duże wyzwania mogą cię skutecznie zniechęcić i spowodować, że szybko zrezygnujesz. Lepiej jest robić to stopniowo, bo wtedy łatwiej jest się przyzwyczaić do nowych zmian. Utrzymasz także dzięki temu odpowiednią motywację i sprawisz, że osiąganie płaskiego brzuszka stanie się zdrowym nawykiem a nie katorgą nie do wytrzymania. Postanów sobie więc na początek, że zrezygnujesz w pierwszym tygodniu z 2-3 tuczących produktów i że będziesz ćwiczyć 15 minut co drugi dzień. W następnym tygodniu ogranicz sobie kolejne 2-3 produkty i dorzuć trochę więcej ćwiczeń. W ten sposób po kilku tygodniach wyrobisz sobie dobre nawyki i nawet nie będziesz już zwracał uwagi na to, że to robisz. Zdrowy tryb życia stanie się po jakimś czasie czymś naturalnym i problem odstającego brzucha zniknie na zawsze.

3.  Poznaj swoich sprzymierzeńców i wrogów – płaski brzuch uzyskuje się przede wszystkim dzięki właściwemu odżywianiu. Musisz wiedzieć więc jakie produkty jeść a które ograniczać. Musisz także wiedzieć ile ich jeść i kiedy jest najlepszy moment na jedzenie niektórych z nich. Dzięki temu będziesz w stanie jeść normalnie (a nawet więcej niż do tej pory!) i nie przybierać na wadze. Nauczenie się takiego mądrego odżywiania nie jest trudne, możesz to zrobić nawet w jeden dzień jeśli będziesz mieć dostęp do wszystkich informacji.  Ja tych informacji niestety tutaj nie wymienię, bo jest ich za dużo na ten wpis, ale można je znaleźć wszystkie w kursie 7 dni transformacji. Jedząc właściwie zapewnisz sobie także zwiększenie energii, więcej zdrowia oraz młodszy wygląd. Same korzyści:)

4. Nastaw się na spalanie – jeśli do tej pory unikałeś aktywności fizycznej lub robiłeś tylko mało intensywne ćwiczenia kardio (np. bieganie, jazda na rowerze itp.) to czas to zmienić. Regularny trening siłowy lub intensywny interwałowy (HIIT trening) to najszybsza droga na pozbycie się oponki i powinieneś je stosować aby uzyskać szybkie rezultaty. W czasie ich wykonywania musisz doprowadzić pracę serca na wyższe obroty (poprzez intensywność) bo to sprawi że Twój organizm będzie spalał kalorie jeszcze długo po takim wysiłku (do 48 godzin). Badania przeprowadzone na Uniwersytecie w Virginii wykazały, że jest to najskuteczniejszy sposób na pozbywanie się tkanki tłuszczowej.

5. Spalaj bez przerwy – aktywność fizyczna nie powinna sprowadzać się tylko do ćwiczeń co jakiś czas. To jak dużo się ruszasz na co dzień też ma duże znaczenie w utrzymaniu szczupłej sylwetki.  Nie wystarczy poćwiczyć przez godzinę co drugi dzień jeśli przez resztę czasu będziesz tylko siedzieć lub leżeć. Aby mieć szczupłą sylwetkę, i taką ją utrzymać na zawsze, musisz zadbać o spalanie kalorii przez cały czas. Oznacza to, że musisz dużo się ruszać na co dzień i wykorzystywać do tego każdą okazję. Jeśli musisz zrobić zakupy, wybierz się po nie na piechotę lub na rowerze. Jeśli chcesz coś przynieść z innego pokoju to nie wysyłaj po to dziecko lub partnera tylko samemu się pofatyguj. Zamiast leżeć po obiedzie i oglądać telewizję przejdź się na spacer. Wyprowadzając psa do parku nie patrz tylko jak sam biega tylko aktywnie włącz się z nim do zabawy. To jest tylko kilka przykładów które mogą pomóc Ci w utrzymaniu większej aktywności. Ty sam na pewno jeszcze znajdziesz wiele innych okazji do tego aby ruszyć tyłek:)

6.  Spalaj wszystko – skupienie na pozbywaniu się tylko tych mankamentów w naszym wyglądzie, które nam przeszkadzają, nie jest najlepszym rozwiązaniem.  Jeśli chcesz się pozbyć oponki na brzuchu to nie wystarczy tylko ćwiczyć tej części ciała. Nie da się pozbyć tkanki tłuszczowej tylko w jednym miejscu. Spalając tłuszcz będzie się on zmniejszał równomiernie z całej twojej sylwetki, tak jest już skonstruowany nasz organizm i inaczej się nie da. Lepszym rozwiązaniem jest więc zaangażowanie wszystkich mięśni do pomocy bo ćwicząc wszystkie partie ciała (a przede wszystkim te, które mają najwięcej mięśni) spowodujesz spalanie większej ilości kalorii i szybszą utratę zbędnego tłuszczu. Trening obwodowy nadawałby się do tego idealnie.

7. Działaj ze zdwojoną mocą – jeśli zależy ci na szybkich rezultatach to powinieneś połączyć zdrowe odżywianie z regularnymi ćwiczeniami. Takie podwójne działanie gwarantuje płaski brzuch i poprawia wygląd całej sylwetki. Ćwiczenia utrzymują tkankę mięśniową, która odpowiada za utrzymanie wysokiego metabolizm, a zdrowe odżywianie zapewnia energię i zdrowy wygląd. Dzięki temu bardzo szybko uzyskasz upragnione rezultaty i z łatwością je utrzymasz w przyszłości. Jeśli tylko zdecydowałbyś się ćwiczyć bez zwracania uwagi na to co i ile jesz to pozbywanie się brzucha byłoby długotrwałe lub prawie nie możliwe. Z kolei stosując tylko właściwe odżywianie sprawisz, że ciało będzie szczupłe, ale wiotkie i słabe. W ubraniu może będzie wyglądać normalnie ale bez niego nie będzie już wyglądało tak dobrze jak u osoby, która regularnie ćwiczy. Brak ćwiczeń może spowodować, że z czasem utracisz także tkankę mięśniową a to sprawi, że utrzymanie szczupłej sylwetki będzie wymagało coraz większego ograniczania jedzenia. W długim okresie nie jest to zdrowe i może prowadzić do wielu poważnych komplikacji (np. anoreksji). Jeśli więc chcesz zachować szczupłą i zdrową sylwetkę to powinieneś ćwiczyć regularnie i właściwie się odżywiać.

Jeśli zastosujesz wszystkie te wskazówki które Ci podałem, to masz zagwarantowane szybkie rezultaty. Weź je sobie do serca bo są niezbędne dla uzyskania płaskiego brzucha.

Co myślisz?

*

*  Twój adres e-mail: